گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارزانترین قیمت پارچه دستمال میکروفایبر

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

دانستنی ها در مورد پارچه دستمال یکبار مصرفصادر کنندگان پارچه دستمال میکروفایبر

دستمال های میکروفایبر حوله ای، یکی از انواع پارچه های پر مصرف و پر فروش می باشند که استفاده از آنها روز به روز در حال افزایش می باشد، این پارچه قابلیت بالایی در جذب آب و رطوبت داشته و برای تمیز کردن سطوح شیشه ای بسیار مناسب می باشد.پارچه های میکروفایبر در طرح ها و رنگ های مختلف وجود داشته و به فروش میرسند. این مجموعه یکی از مراکز فروش پارچه دستمال میکروفایبر بوده و آن را با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت به خریداران عزیز عرضه می کند.

ارزانترین قیمت پارچه دستمال میکروفایبر

دانستنی ها در مورد پارچه دستمال یکبار مصرف

دانستنی ها در مورد پارچه دستمال یکبار مصرف پارچه میکروفایبر نوعی پارچه تولید شده از الیاف مصنوعی و بسیار ریز می باشد که یکی از بهترین انواع الیاف در صنعت نساجی است و یکی از بهترین و محبوب ترین پارچه ها برای تمیز کردن سطوح مختلف می باشد. این پارچه بسیار نرم بوده و بسیار با کیفیت و بادوام می باشد و قدرت دفع و جذب آب بالایی دارند.

این نوع پارچه قدرت بالایی در جذب الکتریسیته ساکن دارد و از این نوع الیاف در تولید پارچه های ماسک صورت استفاده می شود. این پارچه ها در ضخامت ها مختلف تولید شده و کاربردهای متنوع دارند و هم در نظافت و هم در صنعت کاربردهای زیادی دارند. این پارچه قدرت کشش بالایی دارد و آن را می توان به اشکال گوناگون درآورد.

یکی دیگر از انواع پارچه ها، پارچه دستمال یکبار مصرف می باشند که می توان از آنها برای تمیز کردن سطوح مختلف از جمله میزهای چوبی، اجاق گاز، شیرآلات، یخچال، ظروف آشپزخانه، ظروف شیشه ای استفاده کرد. برای پاک کردن گرد و غبار می توان این دستمال ها را به صورت خشک روی سطوح مورد نظر کشید و نیز برای پاک کردن لکه می‌توان دستمال را کمی نم‌دار کرده و سپس استفاده کرد.

پارچه های یکبار مصرف در کارخانه های مختلفی در کشور تولید می شود و هر کدام می تواند ویژگی ها و خصوصیات مخصوص به خود را داشته باشد و از آن می توان استفاده‌های متنوع کرد. علاوه بر استفاده از این دستمال برای نظافت می توان از آن برای تولید لباسهای یکبار مصرف نیز استفاده کرد.

پارچه های یکبار مصرف قبل از عرضه مراحل تست کیفیت و کنترل کیفی را طی کرده و کیفیت آنها به درستی و با دقت بررسی می شود و اگر مشکلی در آنها وجود داشته باشد و کیفیت لازم را نداشته باشند مرجوع خواهند شد.

صادر کنندگان پارچه دستمال میکروفایبر

صادر کنندگان پارچه دستمال میکروفایبر دستمال ها امروز طیف گسترده از کاربرد را در منازل، محیط کار و غیره دارا می باشند. یکی از کاربرد های دستمال، برای تمیزی و نظافت می باشد و جنس آنها متناسب با نوع کارکرد آنها می باشد. یکی از بهترین انواع و جنس دستمال ها، پارچه دستمال میکروفایبر می باشد که امروزه بسیار پرطرفدار شده و دارای نامی آشنا در بین مردم می باشد.

این مجموعه یکی از مراکز صادرات پارچه دستمال بوده و انواع مختلف این دستمال ها را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در بازار داخلی و خارجی عرضه می کند.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید