گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم پارچه فاستونی اداری از کارخانه

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

خصوصیات مهم پارچه فاستونی نخیبازار پخش پارچه فاستونی اداری

پارچه فاستونی از نخ پشم درست شده در سال‌های اخیر به دلیل افزایش قیمت پشم قیمت این پارچه هم افزایش پیدا کرده است تولید این پارچه به اقتصاد کشور کمک ویژه ای کرده است و هر روزه شاهد روزافزون خریدهای اینترنتی و آنلاین و خرید حضوری هستیم .پارچه فاستونی به بسیاری از کشورها صادر می‌شود شما هم می‌توانید برای خرید پارچه فاستونی اداری به کارخانه‌ های تولید کننده مراجعه کنید و به طور مستقیم و بی واسطه محصول خود را خریداری نمایید.

خرید مستقیم پارچه فاستونی اداری از کارخانه

خصوصیات مهم پارچه فاستونی نخی

خصوصیات مهم پارچه فاستونی نخی از خصوصیات مهم پارچه فاستونی نخی این است که این پارچه از نخ درست شده است و جزء پارچه‌ های نخی می باشد .پارچه‌های فاستونی انواع رنگ ها و طرح های مختلف دارد.مواد اولیه تشکیل دهنده پارچه فاستونی انواع پشم و کرک و مخلوط پشم و پلی استر می باشد . پارچه فاستونی در دوخت انواع لباس مثل کت و شلوار و کت و دامن و لباس های رسمی مردانه و زنانه به کار می‌رود.

هر چقدر درصد پشم در تولید این پارچه بیشتر به کار رفته باشد قیمت و کیفیت آن نیز بیشتر می‌شود عرض این پارچه ها معمولاً ۱۵۰ سانتیمتر می باشد و به صورت ضخیم و یا نازک تولید می‌ شود و مناسب استفاده در فصول مختلف سال باشد.

پارچه فاستونی نخی در به صورت ساده و طرح‌ دار تولید می شود همانطور که گفته شد در تولید پارچه فاستونی نخی پشم به کار رفته شده است میزان کیفیت پارچه را بالا می‌برد و باعث متراکم بودن الیاف و عدم عبور نور ماورا بنفش شده و سبب می‌شود پارچه اشتعال پذیری نداشته باشداین پارچه به عنوان یک پارچه رسمی در صنعت نساجی شناخته شده است و در صنعت پوشاک اهمیت بسیار بالایی دارد و بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

بازار پخش پارچه فاستونی اداری

بازار پخش پارچه فاستونی اداری مهمترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت پارچه فاستونی اداری نوسانات بازار و نخ فاستونی و اختلاف وزن از نظر تراکم بافت می باشد. امروزه با توجه به مصرف بسیار بالای این پارچه تولید و عرضه آن نیز با سود چشمگیری همراه است پارچه فاستونی اداری در تمام‌ بازارهای بزرگ پارچه در شهر های کشور به خوبی یافت می‌شود و بازار فروش این نوع پارچه امروزه بسیار داغ می باشد.

پخش پارچه فاستونی در رنگ ها و طرح های متفاوت در این وب سایت موجود می باشد کافیست شما به سایت ما مراجعه کنید و از پارچه های فاستونی موجود در وب سایت دیدن کنید و اقدام به ثبت سفارش کنید و در محلی که تعیین کنید ارسال خواهیم کرد تا از دوخت پارچه های فاستونی اداری نهایت لذت را ببرید.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید