گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید عمده نمد و پارچه نمدی

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

کاربرد پارچه های نمدیضخامت و عرض پارچه های نمدینحوه خرید عمده و خرده پارچه های نمدی

نمد و پارچه نمدی از منسوجاتی محسوب می شوند که بافته نشده اند. به عبارتی فاقد تار و پودی هستند که به هر ترتیبی در هم تنیده شوند. فرآیند تولید سنتی نمد را بارها در تصاویر تلویزیونی مشاهده کرده ایم. نمد مالی هیچ شباهتی به فرآیند بافتن ندارد. تکنولوژی تولید پارچه نمدی امروزی نیز کمابیش از همان منطق پیروی می کند. وجه تمایز پارچه نمدی از سایر پارچه ها همین فرایند تولید است.

کاربرد پارچه های نمدی

از نظر کاربرد، پارچه های نمدی متداول را می توان در دو کلاس طبقه بندی نمود؛ صنعتی و تزئینی. بدیهی است ویژگی های پارچه باید با کاربرد آن متناسب باشد. پارچه های نمدی تزئینی در رنگ های مختلف و طرح های متنوع تولید می شوند.

امروزه با تکنولوژی چاپ دیجیتال محدودیت های تولید این نمد ها، از منظر طرح و نقشه تا حد زیادی از میان برداشته شده است. به گونه ای که تقریبا هر طرح و نقشه ای را می توان روی پارجه نمدی چاپ کرد.

 

اما نمد های صنعتی کمتر به منظور تزئین و زیبایی به کار می روند. بنابراین نقش و رنگ کمتر در موردشان موضوعیت دارد. خودرو سازی و صنعت ساختمان از مهمترین مصرف کنندگان نمدهای صنعتی هستند.

ضخامت و عرض پارچه های نمدی

نمد های تزئینی معمولا در دو ضخامت دو میلی متر و چهار میلی میلی متر تولید و عرضه می شوند. نمد های دو میلی متری رواج بیشتری دارند.

عرض پارچه های نمدی دو میلی متری معمولا ۱۵۰ سانتی متر است. اما نمد های تولید شده در ضخامت چهار میلی متر، معمولا با عرض یک متر عرضه می شوند.

نحوه خرید عمده و خرده پارچه های نمدی

آبا به دنبال خرید عمده پارچه های نمدی صنعتی یا تزئینی از مهمترین و بهترین کارخانه های کشور هستید؟ یا قصد خرید به صورت خرده دارید؟

در هر دو صورت می توانید با کارشناسان ما در گروه بازرگانی پارچه بازار تماس بگیرید. ما هم به صورت اینترنتی و غیر حضوری و هم به صورت حضوری آمادگی خدمت رسانی به مشتریان گرامی را داریم.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید