گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بزگترین مرکز خرید پارچه فاستونی

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

پارچه فاستونیمراکز تولید کننده پارچه فاستونیپارچه فاستونیفروش پارچه فاستونی بصورت عمده در بازار تهران
پارچه فاستونی

امروزه با فروش روز افزون پارچه فاستونی در صنعت مد و لباس، سرمایه گذاران بسیاری در کارخانجات تولید این پارچه قدم گذاشته اند و تولید این محصول ایرانی کمک کرده اند.
شاید در نظر همگان، بزرگترین مرکز خرید پارچه فاستونی، در بازار تهران است. این پارچه ساده پشمی، بهترین نوع پارچه برای دوخت البسه رسمی و مجلسی است.
پارچه فاستونی که از بوسنی آمریکا متولد شد، امروزه در بسیاری از کارخانجات، به صورت انبوه تولید شده و در اکثر بازارهای ایرانی به فروش می رسد.
در تولید پارچه فاستونی دو نوع الیاف نقش اساسی دارند و هرکدام به صورت جداگانه و یا در ترکیب با هم، موجب تولید این محصول می شوند:

  • الیاف طبیعی و پشمی
  • الیاف پلی استر ویسکوز

استفاده از همین الیاف متفاوت، باعث تفییر قیمت در فروش این پارچه می شود. در مقایسه این دو الیاف نیز، می توان گفت درصد بالای استفاده از الیاف پشمی باعث مرغوبیت محصول، وزن بیشتر، لطافت و نرمی و چروک پذیری بیشتر پارچه می شود. تمام ابن موارد به دلیل طبیعی بودن این الیاف قابل توجیه است.
اما نمونه ویسکوز و مصنوععی این پارچه که از الیاف پلاستیکی تولید شده اند، قیمت پایینتری دارند و مقرون به صرفه هستند.

پارچه فاستونی

مراکز تولید کننده پارچه فاستونی

پارچه فاستونی یکی از پرکاربردترین پارچه های رسمی است. محبوبیت جهانی این پارچه موجب شده است تا کشورهای بسیاری، پارچه فاستونی پشمی را تولید و با برند های مختلف در بازار های روز مد و پوشاک عرضه کنند.

پارچه های فاستونی ایرانی، یک تولید ملی و ساخته شده از الیاف پشمی، از پشم گوسفندان است. نوع مصنوعی آن نیز در کشور ایران تولید و به فروش می رسد. از قدیم الایام، این پارچه در کارخانجات مستقر در شهر اصفهان تولید می شد، اما امروزه شهر های صنعتی دیگری نیز تولید کننده پارچه فاستونی هستند، از جمله:

  • یزد
  • اندیکو اصفهان
  • نجف آباد اصفهان
  • تهران
  • مه فاستون

پارچه فاستونی

فروش پارچه فاستونی بصورت عمده در بازار تهران

اغلب پارچه ها بصورت قواره ای و عمده در بازار تهران به فروش می رسند. پارچه فروش های موجود در سطح بازار نیز، پارچه های فاستونی را بصورت خرده و به اصطلاح متری به مشتریان خود می فروشند.
پارچه های فاستونی در عرض ۱۵۰ سانتی متر در کارخانجات تولید شده و به فروش می رسد. بهتر است در هنگام خرید با فروشنده پارچه فاستونی مشورت کنید تا قواره مناسب برای لباس مد نظر خود را خریداری کنید. در صورتی که بودجه لازم برای خرید پارچه های فاستونی طبیعی را ندارید، می توانید از ویسکوز های مصنوعی استفاده کنید.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید