گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش مستقیم پارچه حوله یکبار مصرف

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

پارچه اسپانلسکاربردهای حوله یکبار مصرفسالن های زیبایی و آرایش و پیرایشکلینیک های ماشاژخرید مستقیم پارچه حوله یکبار مصرف از کارخانه
پارچه اسپانلس

حوله یکبار مصرف یکی از انواع کاربردهای پارچه اسپانلس است. نقش و کارکرد اصلی این پارچه، آبگیری و یا جذب رطوبت و مایعات بوده و در نتیجه سطوحی خشک و مناسب را رقم خواهد زد. گفتنی است از این حوله در امور مختلفی از جمله سالن های آرایشی ، ماساژ درمانی ، باشگاههای ورزشی ، استخرها ، مراکز بهداشتی و درمانی بهره برده و جزو عناصر لاینفک در این زمینه ها به شمار می آید. اکنون راه دستیابی به پارچه اسپانلس با قیمت خوب، در گرو مراجعه به نمایندگی فروش مستقیم کارخانه خواهد بود.

پارچه اسپانلس

پارچه اسپانلس

حوله یکبار مصرف از پارچه اسپانلس تولید می شود. اسپانلس از جمله منسوجات بی بافت است. منسوجات بی بافت بسیار متنوع هستند و شامل طیف وسیعی می شوند. همانطور که از این دسته پیداست ، تولید آن ها به روش بافت انجام نمی شود. به عبارتی از در هم تنیده شدن نخ به وجود نمی آیند. بلکه از در هم تنیدن الیاف تولید می شوند و در ساختار آن ها نخ دیده نمی شود.

الیاف مورد استفاده در این پارچه ها عبارت است از ویسکوز ، پنبه ، پلی استر و پلی پروپیلن. هر یک از این الیاف ها ممکن است با درصدهای متفاوتی در پارچه ترکیب می شوند. مثلاً ۳۰ درصد ویسکوز و ۷۰ درصد پلی استر و یا ۵۰ درصد پنبه و ۵۰ درصد پلی استر و یا ۱۰۰ درصد پنبه. بدیهی است هر چه درصد الیاف پنبه و ویسکوز بالاتر باشد، میزان لطافت و نیز آبگیری پارچه افزایش  پیدا خواهد کرد.

کاربردهای حوله یکبار مصرف

حوله یکبار مصرف در مکان های عمومی که بهداشت در آن ها از اهیمت بالاتری برخوردار است ، بیشترین مشتریان را به خود جذب کرده است. ریرا کمک شایانی به رعایت بهداشت بیشتر و رضایت مشتریان می کند.
از جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود

سالن های زیبایی و آرایش و پیرایش

زیرا در این سالن ها پس از شست و شوی مو ، نیاز به خشک کردن وجود دارد. استفاده از حوله های پنبه ای معمولی، نیاز به شست و شوی آن ها را در پی خواهد داشت. این شست و شو هزینه هایی را در پی دارد. جدای از هزینه ، به پروسه کاری این مراکز می افزاید. اما مهمتر از آن مشتریان احساس خوبی در کاربرد این حوله ها نخواهند داشت. فلذا استفاده از حوله یکبار مصرف بسیار مفید خواهد بود.

کلینیک های ماشاژ

از دیگراگرچه در عصر تکنولوژی به سر می بریم و بسیاری از امور بر ما سهل و راحت شده و زندگی بهتر یا به اصطلاح پیشرفته تری را نسبت به گذشته تجربه می کنیم. اما نمی توانیم چشم خود را روی واقعیت بسته و از مضرات ناشی از تکنولوژی فرار کنیم. یکی از این مضرات که همه به آن آگاه هستند، افزایش تنش های جسمی و روانی می باشد. این تنش ها گاهی فرد را تا حد زیادی درگیر خواهند کرد. حال یکی از روش هایی که برای رفع این تنش ها مناسب خواهد بود، ماساژ درمانی است.

لازم به ذکر است برای انجام ماساژ درمانی که آرامش جسمی و روانی را در فرد برقرار می سازد، نیاز به وجود عناصری همچون حوله یکبار مصرف ماساژ خواهد بود. حوله ای که برای هر شخص به صورت مجزا استفاده می شود. تنها عرق و رطوبت بدن او را به خوبی جذب می کند.
در ادامه می خواهیم تا نگاهی داشته باشیم بر مزیت های خاص این حوله ماساژ که عبارتند از:

  • یکی از مزیت های مربوط به این حوله؛ جلوگیری از انتقال بیماری های مسری و شیوع آن خواهد بود.
  • این حوله دارای ساختار نرم و پر از لطافت بوده و بنابراین همسو با پوست افراد می باشد.
  • همانطور که از نام آن بر می آید، یکبار مصرف بوده و نیاز به شستشو نخواهد داشت و این یعنی صرفه جویی در زمان.

پارچه اسپانلس برای حوله یکبار مصرف

البته همانطور که اشاره شد، کاربرد این حوله ها ، بسیار وسیع است. برای مثال بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی دیگر ، از بزرگترین مصرف کنندگان این محصول به شمار می روند.

خرید مستقیم پارچه حوله یکبار مصرف از کارخانه

حوله یکبار مصرف با کیفیت از اسپان لس با کیفیت تولید می شود. اسپانلس با کیفیت نیز ، همانطور که اشاره شد ، از الیاف پنبه برخوردار بوده و یا الیاف ویسکوز که هر دو از بهترین نوع الیاف به شمار آمده و بر امتیاز این حوله افزوده اند. همانطور که گفته شد این حوله نه تنها در سالن ها و کلینیک های تخصصی زیبایی و آرایشی و نیز ماساژ مورد توجه عمده قرار گرفته و باعث رعایت هر چه بیشتر بهداشت فردی شده، بلکه در بخش های دیگری مانند باشگاه ها نیز مورد استفاده واقع شده و به طور کلی با کاربرد بسیاری همراه است.

پس اگر تصمیم به تهیه حوله گرفته اید، این گزینه را انتخاب نمایید، چرا که همانی است که به دنبالش هستید؛ همین حالا می توانید به خرید اسپانلس به صورت مستقیم پرداخته و طی فرصت بدست آمده؛ از مناسب ترین قیمت پارچه حوله یکبار مصرف و باکیفیت ترین نوع آن بهره مند شوید.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید