گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه مرکزی کارخانه تولید نمد خودرویی

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

ویژگی های مهم نمد پلی استربازار خرید نمد پلی استر خودرویی

نمد خودرو یکی از وسیله های مهم و ضروری در خودروهای مختلف می باشد که در سایزهای متنوعی تولید شده است. کارخانه تولید نمد خودرویی این محصول را با کیفیت فوق العاده ای در بازار فروش ارائه می‌کند. در فروشگاه مرکزی انواع متعددی از این نمد را می توانید ببینید که دارای جنس عالی و از پارچه پلی استر ساخته شده است. قیمت این محصول چون از تولید به مصرف بوده با قیمت بازار روز بسیار متفاوت است.

فروشگاه مرکزی کارخانه تولید نمد خودرویی

ویژگی های مهم نمد پلی استر

ویژگی های مهم نمد پلی استر خیلی از مواقع هنگامی که در خودرو نشسته‌ایم صدای موتور و سیلندر آن بسیار آزار دهنده و گوش خراش می باشد برای اینکه این مشکلات را از بین ببریم می‌توانیم از نمد پلی استر در خودرو ها استفاده کنیم. این محصول می تواند به عنوان یک عایق صدا برای از بین بردن صدای اضافی موتور و سیلندرها کارایی خیلی خوبی از خود نشان بدهد.

عایق بودن آن در برابر صداهای بیرونی و درون خودرو یکی از ویژگی‌های مهم این نمد خودرویی به شمار می رود. علاوه بر آنکه ضد صدا می باشد در برخی از مواقع به عنوان یک عایق سرما نیز به کار می رود. در مناطقی که هوای خیلی سرد دارد و یا در فصل زمستان این عایق بسیار کارایی دارد چون برخی مواقع خودرو به علت یخ زدگی روغن موتور روشن نمی شود.

اما با استفاده از این نمد می توان از یخ زدگی خودرو پیشگیری نمود و مانع از ورود هوای سرد به داخل کاپوت ماشین می‌شود. این نمد را می توان در صندوق عقب ماشین نیز قرار داد چون می تواند یک عایق صدا باشد. هنگامی که ضبط ماشین روشن است دیگر صدای آهنگ به خارج از خودرو منتقل نشود.یکی از ویژگی های مهمی که دارد این که می تواند هنگام آتش سوزی آتش را تا حدی مهار کند چون شعله ور نمی شود و فقط خاکستر می شود که این یک ویژگی بسیار کاربردی در نماد های پلی استر می باشد.

بازار خرید نمد پلی استر خودرویی

بازار خرید نمد پلی استر خودرویی با توجه به حجم انبوهی از تقاضای خرید پلی استر خودرو تولید کنندگان نیز این محصول را به طور وسیعی تولید کرده و آن را به به صورت عمده با کیفیت بالایی به بازار مصرف عرضه می کنند. اگر شما هم جزو آن دسته از عزیزانی هستید که برای خودروی خود به دنبال یک نمد با کیفیت مرغوب هستید می توانید از طریق این سایت وارد عمل شده و این محصول را سفارش دهید.خودروهای جدید اغلب دارای نمد خودرو هستند اما خودروهای قدیمی مانند پیکان فاقد این گونه نمد می باشند و عزیزانی که دارای خودروهای قدیمی هستند می توانند برای عایق کردن خودروی خود در برابر سرما و صدای اضافی از خرید نمد خودرویی بهره‌مند شوند.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید